00:21 | جمعه 21 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

شبکه اجتماعی فیس بوک

لایحه مالکیت معنوی تدوین شد
پایگاه خبری راد: عضو هیئت عامل سازمان فناوری اطلاعات با بیان این که چرخه عرضه و تقاضای تولید محتوای داخلی زمانی می‌تواند کامل شود که برای مالکیت معنوی احترام قائل باشیم، از تدوین لایحه‌ای برای مقوله مالکیت معنوی خبر داد.
امکان دانلود تصاویر و محتوا به اینستاگرام اضافه می‌شود
پایگاه خبری راد: اینستاگرام قرار است به زودی قابلیت جدیدی را برای کاربران فراهم کند تا آنها بتوانند محتوای به اشتراک گذاشته شده خود را دانلود کنند.
اطلاعات ۸۷ میلیون کاربر در رسوایی فیس بوک فاش شده است!
پایگاه خبری راد: طبق اعلام فیس بوک، اطلاعات ۸۷ میلیون نفر از کاربران این شبکه اجتماعی با موسسه مشاوره سیاسی و تحقیقاتی کمبریج آنالیتیکا به اشتراک گذاشته شده است.
نسبت اینترنت کودکان با حقوق شهروندی چیست؟
پایگاه خبری راد: عضو هیات عامل سازمان فناوری اطلاعات با اشاره به ضرورت ایجاد محتوای داخلی در عرصه فضای مجازی، مقوله مالکیت معنوی را اصلی ترین رکن ایجاد عرضه و تقاضا در بازار تولیدات مجازی داخلی ارزیابی کرد.
فیس‌بوک از معرفی اسپیکرهای هوشمندش منصرف شد
پایگاه خبری راد: گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که فیس بوک از معرفی اسپیکرهای هوشمندش تحت تاثیر رسوایی به بار آمده، منصرف شده است.
افزایش موج بی‌اعتمادی کاربران به فیس‌بوک
پایگاه خبری راد: پس از آنکه مدیرعامل فیس‌بوک به دسترسی اطلاعات شخصی کاربرانش اعتراف کرد، بی اعتمادی کاربران جهانی نسبت به این شبکه اجتماعی رو به کاهشی مداوم است.
با فیس بوک کار پیدا کنید
پایگاه خبری راد: شبکه اجتماعی فیس بوک به تازگی اعلام کرده که قصد دارد به منظور رقابت با وب سایت لینکدین، به یک وبگاه کاریابی بزرگ تبدیل شود.
اینترنت کودکان در راه است
پایگاه خبری راد: حقوق شهروندی از آن دسته از مباحث گسترده ای است که در همه حوزه ها از جمله فناوری اطلاعات و ارتباطات قابل پیگیری است؛ کودکان هم یکی از اقشار شهروندان هستند که حفظ حقوق آنها در فضای مجازی برای جلوگیری از سوءاستفاده از آنها ضروری به نظر می رسد.
راهکاری برای ندیدن پست‌های آزاردهنده در فیس‌بوک
پایگاه خبری راد: فیس‌بوک در قابلیتی جدید موسوم به " Snooze "، از این پس به کاربرانش اجازه خواهد داد که دوستان خود را در این شبکه اجتماعی بر روی حالت سکوت قرار دهند.
فیس بوک مطالب مربوط به خودکشی را شناسایی می‌کند
پایگاه خبری راد: شبکه اجتماعی فیس بوک با توسعه یک فناوری هوش مصنوعی تصمیم گرفته است مطالب مربوط به خودکشی را شناسایی کرده و بدین ترتیب از خودکشی کاربران بویژه جوانان جلوگیری کند.
فیس‌بوک: برای مقابله با تروریسم همکاری می‌کنیم
پایگاه خبری راد: پس از فشار و تهدید بسیاری از کشورهای اروپایی و ایالات متحده آمریکا، سرانجام فیس بوک به همکاری با این کشورها در راستای مقابله با تروریسم و اقدامات مداخله جویانه امنیتی اذعان کرد.
صفحه قبل | صفحه بعد